mandag 8. mars 2010

Tønsberg 6. mars

Her er resultatet vårt fra helgens konkurranse.


Hadde ikke fullt så mye nerver denne gangen :) Varmet opp på en litt annen måte nå enn sist. Føler det fungerte bedre forrige gang. Det var veldig tungt for Aquila og meg. Hun trakk seg mer og mer unna mellom hver øvelse og jeg begynte å gjøre rare ting som jeg ikke gjør på trening... Like vel gikk hun seg noe opp - tror det rett og slett er fordi fvf er blitt veldig tung og kjedelig for oss. Det skal også sies at det var veldig lenge å vente... Vi hadde oppmøte tid kl 12 og gruppen min startet ikke før fire/halv fem om ikke enda senere. Var nesten ikke folk igjen i hallen.

Målet vårt denne gangen var å stå i alle øvelsene - og det klarte vi :) Flinke Aquila!!! Opprykk fikk vi med på kjøpet - det holdt akkurat med 160 blank. Litt morsomt å se på denne konkurransen kontra den forrige, vi er jo ikke akkurat stabile, men jobber oss sakte men sikkert fremover! Noe av det som var veldig bra sist, var ikke fullt så bra nå og omvendt - men, sånn er det :) Vi koser oss!

Om øvelsene:

Det er gøy at hun ligger så bra på fellesdekket! Kanskje jeg nå skal tørre å gire henne mer opp så jeg får et raskere, rettere neddekke uten at hun reiser seg?!

Fvf gikk bra. Tror det er den lengste fvf vi noen gang har gått! Altfor stor ring men veldig god plass:) Hun var veldig trykket og selfølgelig var jeg nervøs (tror vi begge går oss til etterhvert...), noe som gjør at hun henger etter - hvorfor skal hun være ivrig og lett i kroppen når jeg absolutt ikke er det?!

Dekk under marsj: sorry Aquila - jeg begynte før hun var klar... Hun er flink og legger seg uten å sitte først :D

Innkalling med stå: var ikke så skummelt denne gangen, klarer å vente til jeg kaller på henne!

Stå under marsj: flott stå-moment, men det er tryggere å følge mor :) Hun kom heldigvis ikke før jeg begynte å gå mot henne. Føler vi reddes oss greit inn igjen og fikk avsluttet øvelsen, bestått :)

Apportering: Jippi, der var 10'eren!!! Flinke Aquila ;)

Hopp over hinder: Denne gangen klarte jeg å gi tydeligere beskjeder enn sist, og da går det jo veldig bra.

Fremadsending: Super :D

Avstand: hun klarer seg veldig bra - må skule litt på han derre som står å veiver med armene... Like vel, hun mister ikke konsentrasjonen og gjør det hun skal. Tempo er så som så - det er ikke bedre på trening heller... Hun er flink! Hun får albuen nedi når hun ligger og sitter når hun sitter :)


Tusen takk til alle som var med og gjorde dette til en flott dag! Snart er det flere stevner og flere som skal i ilden - ikke sant jenter :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar