søndag 28. februar 2010

En hel kursdag i Nydalen

I dag har vi hatt en flott kursdag i Nydalen med Elisabeth Isaksen, vi var en flott gjeng og fikk gjort mye! Ingen ting er bedre enn en masse hundegale venner samlet en hel dag! Desverre uteble solen, men hva gjør det?! Ikke snødde eller blåste det og med kakao på kannen går det som en lek. Tiden gikk rett og slett for fort!

Fikk gjennomgått alle øvelsene i LP2 med unntak av fremadsending som jeg ikke ønsker å trene, i så fall blir det ruten. Må si at denne "generalprøven" gikk ganske bra. Jeg roter mye i fvf og dette merker Aquila, da trekker hun seg (og det skjønner jeg godt). Hun har begynt å huske at bli faktisk betyr BLI igjen så det er bra. Har arbeidet en del med dette nå.

Nå er det opptrapping til neste helg, dvs. Aquila og jeg skal i grunnen ikke trene så mye annet enn gjøre henne enda tryggere i "trange" situasjoner. Vi skal gå innimellom folk og fe og hun skal føle seg trygg :) Skal jobbe litt med innkalling med stå og bare ha det gøy i noen dager, før hun skal få kjede seg litt (lade opp).

Jeg må jobbe med meg selv å finne ut hvordan vi skal varme opp på lørdag... Har ikke helt funnet måten som fungerer best for oss enda. Mental trening på meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar