lørdag 10. juli 2010

Sommer :D

Ja, ukene går fort... Nå har vi vært i Bergen i ca 3 uker og ting begynner å gå seg til. Aquila er endelig nesten seg selv igjen etter løpetiden - det har tatt laaang tid. Hun har holdt seg selv på et minimum i aktivitet og fôr, men nå er apetitten og aktivitetslysten noen lunde tilbake! JIPPI! Hun går ikke lenger bak meg slik at jeg må dra henne med på tur. Hun spiser opp maten sin - flere ganger om dagen! Nå skal det bli gøy å trene litt igjen :D

Det er utrolig kjekt å være her i hjemme igjen, selv om vi savner hage, turer, trening og kurs - og ikke minst venner, i Oslo... Tenker det ikke er lenge til vi tar turen over fjellet igjen!

Hadde en kjempekjek "avsluttning" i Oslo hvor jeg fikk en flott fotobok - tusen takk! Den er kjempe fin, blar i den stadig vekk :D Den inneholder bilder fra de to siste årene - og jammen har vi hatt mye kjekt, både to og firbeinte :D


Hund i sentrum kommer jeg også til å savne... Må få struktur på treningen igjen... Hvordan skal det gå uten Elisabeth?! Hm, rett skal være rett - vi trengte en liten pause nå - og jammen har vi fått mange gode tips til hvordan vi skal arbeide framover :D Gleder meg!!! Takk :D

Kort om ukene her i Bergen:

Skånevik: Blues Festivalen i Skånevik fikk vi med oss, i alle fall slutten av den :D Mye bra musikk og god stemning med gode venner! Tenker det blir en ny tur neste år også! Ikke sant :)

Overgangen her hjemme til ny jobb har gått veldig bra, takket være min store lillesøster og samboer! Er utrolig heldig. Godt å være sammen med mine to små (store) nieser som bare elsker at Aquila er hos dem. Aquila har funnet seg godt til rette, selv om hennes "mammadaltsyndrom" kommer ekstra godt til syne... Hun vet ikke hva hun går glipp av. Her er det mange som kunne tenke seg å gå en tur med henne, men det er det ikke snakk om at hun vil - tenk om jeg kommer hjem og hun ikke er der?! Min søster har jammen stått på og gjort en iherdig innsats med henne :D

Trives veldig godt i ny jobb - spennende og mye å sette seg inn i. Trivelige kollegaer som har tatt veldig godt i mot meg :D

Fikk endelig filmen fra ulveturen! Hurra! Så gøy å se på film og ikke bare bilder. Denne turen kunne jeg tenke meg igjen :) Fantastiske dyr!

Landet. Nå er det ut på tur - har kjøpt kart og Aquila og jeg skal utforske nye turstier! Radøy - here we come (hehe)!

1 kommentar:

  1. Hei Charlotte og Aquila! Savne dåkk :) Artig å føll med på sida. Vi har også hatt en lang pause, men bynne å ha lyst å bynn igjen med trening no snart! Klem :)

    SvarSlett